Abri's

Wil je als merk meer zichtbaar zijn en in korte tijd een veel bereik opbouwen? Dan is het slim om voor abri’s (ook wel bushokje reclame) te kiezen. Door het vele verkeer langs de abri’s bouw je al snel herhalingscontacten op. Ontdek alles over adverteren op abri’s.

Wat is een abri?

Abri’s zijn het meest voorkomende medium binnen out of home, ofwel buitenreclame. De term abri wijst op reclamezuilen van 2 m², die je vaak in bushokjes en op stations tegenkomt. Ook vrijstaande reclamezuilen van dit formaat noemen we abri’s. Een abri heeft één of meerdere affichevlakken en verschijnt in drie vormen: analoog, digitaal en scrollers. Bij die laatste optie worden meerdere posters gerouleerd.

Mogelijkheden van abri's

Je kunt adverteren op abri’s met een minimale campagneperiode van een week. Exploitanten van abri’s hebben concessies voor verschillende regio’s. Daarom heb je voor landelijk bereik verschillende aanbieders nodig. Daarnaast is segmentatie mogelijk. Er worden namelijk verschillende pakketten aangeboden. Denk aan supermarktpakketten, winkelcentrapakketten en tankstationspakketten. In dat geval wordt jouw reclame geplaatst op abri’s in de buurt van supermarkten, tankstations of een winkelcentrum. Het is ook mogelijk om heel regionaal of lokaal de abri’s in te kopen voor zichtbaarheid rondom jouw eigen verkooppunt of die van concurrenten.

Spectaculars

Spectaculars zijn eyecatchers waarmee je de aandacht van je doelgroep kunt trekken. Het zijn abri’s die op een creatieve manier worden bestickerd of omgetoverd tot interactieve locatie. Bijvoorbeeld met 3D decoratie, interactieve specials en sampling. Het is dé manier om impact te maken met je campagneboodschap.

Voordelen adverteren op abri's

Door te adverteren op abri’s profiteer je van een snelle bereiksopbouw en hoge contactfrequentie. Maar dat zijn niet de enige voordelen. Denk bijvoorbeeld ook aan onderstaande punten.

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week zichtbaar.
  • Digitale schermen zijn getarget in te kopen.
  • Digitale schermen kunnen full motion content laten zien.
  • Je kunt de boodschap aanpassen per situatie.
  • Er zijn geen adblockers.
  • A/B testen is mogelijk.
  • Panelen staan altijd op high traffic locaties.
  • Nationale, regionale én lokale inzet.
  • Segmentatie is mogelijk.
  • Creatieve mogelijkheden.

Abri's inzetten voor jouw merk

Wil jij een groot publiek bereiken met jouw boodschap en snel naamsbekendheid opbouwen? Kies dan voor adverteren op abri’s. Onze Out Of Home Specialisten denken graag met je mee om een succesvolle campagne op te zetten. Neem contact met ons op.

Cases

Neem contact op

Informatie

Adres

Bezoek ons