Televisie
Televisie is een belangrijk bestanddeel van de dagelijkse mediaconsumptie. Elke dag wordt er gemiddeld ruim 2,5 uur TV gekeken bestaande uit live TV en uitgesteld kijken. Met de juiste zendermix kan je onder de aandacht komen van de beoogde marketingdoelgroep en een waardevolle bijdragen leveren aan het succes van jouw merk.
Top of mind positie realiseren met televisie campagne
Een televisiecampagne is meer dan het inkopen van een aantal spots bij een zender. De juiste balans tussen de verschillende zenders en tijdvakken zorgt voor een effectieve campagne. Onze experts kunnen je adviseren de juiste keuzes te maken zodat je commercials op het juiste moment en op de juiste zender zichtbaar zijn. Dit draagt optimaal bij aan je marketingdoelstellingen.
We adviseren je uiteraard niet alleen over de juiste mix van zenders en tijdvakken maar ook over de meest passende vorm. De keuze tussen spot, billboarding of in-program wordt gemaakt op basis van de opgestelde doelstellingen. Ons werk houdt niet op bij het advies maar ook inkoop en dagelijkse monitoring horen bij een goede TV campagne. We ontzorgen je van A tot Z en zorgen dat de mediadoelstellingen gerealiseerd worden.
De juiste zendermix voor je merk
Met televisie kan je juist een hele brede doelgroep bereiken, maar door te kiezen voor de juiste zendermix realiseren we een zo uniek mogelijk bereik. Dat doen we door te kijken naar het type zender, de tijd en het programma. Dit stemmen we vervolgens zo goed mogelijk af op jouw merk, zodat het bereik dat we generen ook werkelijk interesse heeft in je merk. Wij zorgen daarmee voor kwalitatieve kijkers die jouw merk in hun achterhoofd houden.