Werkwijze
Onze werkwijze is betrokken en resultaatgericht. Ondersteuning geven lukt alleen als we jou en je bedrijf kennen. We nemen de tijd om je vraag en doelen helder te krijgen. Om tot duurzame en effectieve oplossingen te komen verdiepen we ons zo in je merk dat we precies weten waar je in de markt staat. Hoe wij anders zijn? Jij bepaalt waar onze samenwerking begint en ophoudt. Daarbij zetten we altijd een stapje extra.
Onderzoek & insights
Zonder de juiste data kan je moeilijk aan de slag. Wij baseren onze service op onderzoek. Dat doen we door precies te kijken naar hoe jouw merk in de markt staat. We verdiepen ons in de markt, de doelgroep, de concurrentie en je product- en merkbeleving. Die combinatie aan inzichten bouwt voor ons een weg om op voort te borduren
Vanuit dit onderzoek kunnen we verder werken aan je doelstellingen. We onderzoeken daarvoor welke mediaplatformen je merk hierin het beste bij kunnen staan. Dat doen we zodat we aan het einde van de weg ook echt de beste manier hebben gekozen om succes te behalen.
01
Mediastrategie
Onze strategie baseren we op beschikbare onderzoeksgegevens, op maat uitgevoerde onderzoeken en alle verkregen inzichten. Geen achterhaalde actiepunten, maar volledig onderbouwd door de juiste data.
Binnen de mediastrategie vragen we onszelf continu af: “hoe draagt dit bij tot het realiseren van de doelstellingen?”. Het antwoord daarop moet elke keer heel simpel zijn. Het draagt bij aan die stip op de horizon.
02
Mediaplanning & inkoop
We weten hoe we op het juiste moment en op de juiste plek je merk zichtbaar te maken. Door slim media in te kopen kunnen we scherpe tarieven aanbieden zonder dat dat ten koste gaat van onze kwaliteit. Onze deskundigheid is dan ook iets waar we trots op zijn.
Nadat we de planning en inkoop hebben ingezet voor je campagne houden we je op de hoogte van wat je van ons kunt verwachten. Wij houden een vinger aan de pols en blijven nauw in contact met je staan.
03
Campagne management
Je campagne staat live, maar daar houdt het voor ons echt nog niet op. Om ervoor te zorgen dat de doelstellingen voor je merk behaald worden, houden we binnen onze werkwijze je campagne scherp in de gaten. We benutten kansen door constant te optimaliseren en bij te schaven.
Zodra je campagne is afgelopen ontvang je van ons een uitgebreide rapportage van de behaalde resultaten. Of je doelstelling nou naamsbekendheid, conversie of interactie was; dat is wel goed gekomen. Jij blij, wij blij.