radio
Radio inzetten als massamedium
Radio bereikt elke maand 81% van alle Nederlanders van 10 jaar en ouder. Gemiddeld wordt er dagelijks ruim 4 uur geluisterd binnen deze doelgroep. Dit zorgt ervoor dat we niet alleen een groot bereik kunnen realiseren maar ook specifieke doelgroepen gericht kunnen bereiken. Voor elke doelgroep is er een passende zender waar jouw product of dienst goed tot zijn recht komt.
De luisteraar is trouw aan zijn of haar radioprogramma en het beperkte zap-gedrag zorgt ervoor dat er snel meerdere doelgroepcontacten gerealiseerd kunnen worden. Dit maakt radio een sterk medium voor het opbouwen van merkbekendheid. Doordat radio geen lange deadlines kent is het snel in te zetten.
Selectief bereik met de juiste mix van radiozenders
Je kunt met radio reclame het brede publiek bereiken, maar met de juiste zendermix kan je ook een selectief bereik realiseren. Onze media specialisten onderzoeken welke radiozenders het beste passen bij jouw merk en onderzoeken waar jouw doelgroep zich bevindt. Aan de hand daarvan stellen wij een mix van zenders op en kijken we naar de juiste tijden voor je advertentie. Daarmee maken we echte impact voor je merk, waar je op lange termijn profijt van hebt.
Radio campagne laten uitvoeren door professionals
Zuiver Media staat je geheel bij wanneer je een radio campagne wilt opstarten voor je merk. Wij kunnen je bijstaan om de beste keuzes te maken waarmee we je merk echt een stap vooruit kunnen laten zetten. Doordat we al jarenlange vele verschillende campagnes hebben opgezet, ook crossmediaal, kunnen we de beste mix vinden voor jouw merk.