FOOD INFLUENCERS AAN DE SLAG VOOR ALASKA SEAFOOD!
Facts & Figures
Views
12.000
Facebook vertoningen
162.581
Instagram vertoningen
444.338
Likes
1.977
Alaska Seafood Marketing Instituut
Alaska Seafood Marketing Instituut (ASMI) is verantwoordelijk voor promotie van Alaskaanse vis- en schaaldierproducten. Om deze producten op een smakelijke wijze onder de aandacht te brengen heeft Zuiver Media een campagne opgezet met influencers op het gebied van food.
Influencers
Waarom adviseren we een campagne met influencers?
- Je kunt als merk meeliften op de autoriteit van de influencer. Hij of zij deelt een recept met een concrete tip naar jouw producten.
- Lange confrontatie. Door het lezen van de blog en het maken van het recept, is de consument lang in contact met jouw merk.
- Door het artikel aan te jagen via het social media kanaal van de influencer wordt het bereik direct vergroot.
- ASMI heeft zelf geen goede website om naar te verwijzen (Engelstalig, niet gebruiksvriendelijk). Daarom is het creëren van content door een influencer een goed alternatief.
Samenwerking met Adfactor
In samenwerking met Adfactor is er een selectie gemaakt van influencers. Om een zo breed mogelijk bereik te realiseren hebben we influencers geselecteerd die ieder een eigen publiek aanspreken door verschillende kookstijlen en uitgangspunten:
- Chickslovefood.com (gezonde dagelijkse kost)
- Lekkerensimpel.com (makkelijk en snel)
- Ilovehealth.nl (gezond en fit)
- Francescakookt.nl (makkelijk en no-nonsense)