Digital out of home adverteren
24/7 zichtbaar met digital out of home, ook wel DOOH genoemd. Digitale buitenreclame, bijvoorbeeld in de vorm van abri’s, mupi’s, snelwegmasten en zo maar door, zijn flexibel inzetbaar door heel Nederland. Met de juiste strategie bereiken we die doelgroep die voor jou echt belangrijk is. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Flexibel inzetbare digitale buitenreclame
De mogelijkheden van digitale buitenreclame verschillen niet heel veel van reguliere out of home campagnes. Echter, er zijn een paar belangrijke verschillen. Zo kan je bewegend beeld afspelen op de digitale reclameborden voor nét dat beetje extra. Door de persoonlijke touch van een digitaal bord, kan de doelgroep nog beter aangesproken worden. Hierdoor wordt de merkbeleving nog groter.
Net als bij alle andere vormen van buitenreclame speelt hierin de kracht van herhaling een grote rol. Herhalingscontacten op straat, maar bijvoorbeeld ook online. Dat is waarom wij houden van crossmediaal adverteren, voor top-of-mind zichtbaarheid op locaties die ertoe doen voor jouw doelgroep.
Inhaken is meemaken met digital out of home
Heel cliché misschien, maar ‘inhaken is meemaken’ geldt zeker voor digital out of home. Door het digitale aspect van deze vorm van buitenreclame, heb je de mogelijkheid om direct in te haken op actualiteiten, weersomstandigheden, moment van de dag of speciale evenementen. Een verandering aan je uiting is namelijk zo gedaan en doorgevoerd.
Bij de traditionele vorm van buitenreclame kan dat bijvoorbeeld niet, gedrukt is namelijk gedrukt.
Hogere attentiewaarde door gerichte boodschappen
Een gerichte boodschap, die persoonlijk is afgestemd op een bepaalde doelgroep heeft een hoge attentiewaarde en daarmee ook een hogere conversiewaarde. Daarnaast valt bewegend beeld natuurlijk meer op dan stilstaand beeld.
Elke zes seconden verandert het beeld op een digitaal reclamebord. Door de verandering van het beeld worden mensen op straat sneller getriggerd om te kijken. Jouw boodschap valt dus altijd op.
Kosten van digitale buitenreclame
Digitale buitenreclame wordt ingekocht op basis van programmatic advertising. De kosten hiervoor worden mede bepaald door de locatie en het aantal verwachte impressies. En A-locatie waar dagelijks een miljoen impressies gegenereerd kan worden, kost uiteraard meer dan een lokaal digitaal reclamebord.
Programmatic advertising is een geautomatiseerde, zeer gepersonaliseerde manier van adverteren. Via een online veilingmodel kopen we heel gericht advertentieruimte in, wat ons in staat stelt om jouw boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment te tonen.
Dat is positief voor je ontvanger, die relevante content gepresenteerd krijgt. Maar dus ook voor jou, aangezien je merkbeleving een boost krijgt.
Gerichte dooh strategie op basis van jouw doelgroep(en)
Een digitale uiting komt het best tot zijn recht als deze geplaatst wordt op een strategische locatie. Deze locatie wordt bepaald op basis van doelgroepbewegingen.
Wil je winkelend publiek bereiken? Scholieren of toekomstige studenten? Senioren of jongeren? Jouw doelgroep en waar jouw doelgroep zich bevindt bepaald waar we digitale reclameborden inzetten. Door middel van insights bepalen onze specialisten welke locaties het beste ingezet kunnen worden voor jouw organisatie.
Jouw dooh-campagne met Zuiver Media
Onze experts kennen de wereld van digitale buitenreclame op hun duimpje. Jouw succes staat bij ons voorop, daarom doen wij er alles aan om jouw dooh-campagne tot een succes te maken. Super waardevol natuurlijk, want de effectiviteit van een digital out of home campagne is altijd afhankelijk van de kwaliteit.