Billboard reclame trends en ontwikkelingen
Door:
Niels Perier
Geschreven door:
Datum publicatie:
Er zijn verschillende redenen om als merk in deze tijd actief te blijven of juist te worden. Enerzijds om top of mind van de doelgroep te blijven of om dat juist te worden omdat jouw product of dienst nu extra relevant is. Wat de reden ook is om te adverteren er zijn aantal do’s en don’ts om je campagne tot een succes te maken.
Do’s:
Don’ts:
Adverteerders kunnen doorgaan met adverteren om als merk relevant te blijven, mits de uiting maar klopt bij de huidige situatie. Het is overigens niet noodzakelijk om nieuwe uitingen te maken, probeer niet opeens geforceerd een ander merk te worden.
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door: