Billboard reclame trends en ontwikkelingen
Door:
Niels Perier
Geschreven door:
Datum publicatie:
Deze analyses vormen de basis voor de invulling van de mediakanalen en dus de keuze voor bijvoorbeeld radio, televisie of social media. Doordat we alle disciplines zelf in huis hebben is er geen concurrentie tussen de mediumtypen en kunnen we dus echt een onpartijdig advies geven om tot de optimale strategie te komen.
Hierna volgt de media invulling, waar gedegen analysis ook de basis vormen voor de gemaakte keuzes. Via welke radiozender en/of social media kanaal kunnen we de doelgroep het beste bereiken? En kiezen we voor een campagne specifiek gestuurd op de ochtend of de avond? Samen met de strategische analyses vormt dit ons mediaplan.
Tot slot de evaluatie, hierin brengen we de verschillende kanalen bij elkaar en evalueren we samen met de klant hoe de campagne vanuit media oogpunt heeft gescoord. Maar nog belangrijker wat de ervaringen voor de klant zijn. De gezamenlijke learnings die we hier opbouwen liggen vervolgens ten grondslag aan het voorstel voor de volgende campagne.
Doorlopen we met al onze klanten deze stappen? Niet noodzakelijkerwijs, we kunnen naar gelang de specifieke behoefte in elke fase van het proces ontzorgen. Een SEO strategie, een verspreidplan voor huis aan huis folders of alleen een radiovoorstel. Al deze facetten behoren tot onze dienstverlening en voor elk type klant. Van een internationaal merk tot aan de bakker op de hoek. Voor elk mediavraagstuk hebben we een passende oplossing.
Wil jij weten via welke mediakanalen jij je doelgroep het beste kan bereiken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze ervaren specialisten helpen je graag verder. Kom snel een kopje koffie doen en deel je ambities met ons!
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door:
Door: